Dacă am avea o baghetă magică am face hocup-pocus, iar vânzările companiei tale ar începe să înflorească peste noate.
Cum nu există o astfel de baghetă, răspunsul la întrebarea ”cum ajungi să vinzi mai bine?” este: ”testând!”
Testând, testând și iar testând. Pana cand întelegi cum reacționează publicul tău la diferite campanii, care sunt vizualurile cele mai potrivite, care sunt textele care performează cel mai bine și care este tonul vocii care ajunge exact la clientul tău.
Ah, apropos de client, în articolul ”5 pași pentru o strategie corectă de marketing” am vorbit mai multe despre persona sau avatarul brandului și cât de important este acesta în crearea strategiei de marketing.
Așadar, dacă nu vrei să investești sume importante cu multe zerouri în campanii de research, care să te ajute să afli cine este clientul tău ideal și care sunt obiceiurile lui de consum, poți face asta singur, încercând mai multe tipuri de campanii (campanii de reach, campanii de conversie, campanii de trafic etc) și mai multe medii de promovare (Facebook Ads, Google Ads, Campanii outdoor etc).
Poate nu știai, dar Facebook permite rularea în paralel a mai multor serii de bannere și setarea mai multor mesaje publicitare. Pe baza unui algoritm propriu, el va reuși să îți spună care este mixul perfect de care clienții tăi sunt cei mai atrași.
Același procedeu îl folosește și Google, în campaniile Google Ads. Combină zeci de texte cu mai multe bannere, iar după o perioadă nu foarte lungă de învățare îți va spune care este varianta câștigătoare.
Chiar și giganții Facebook și Google, care dețin date importante despre oameni, au nevoie de o perioadă de învățare pentru a putea optimiza campaniile afacerii tale.
Astfel că, atunci când te întrebi ”Cum ajungi să vinzi mai bine?”, înainte să găsești un răspuns tehnic, pleacă în minte cu faptul că pentru orice este nevoie de timp, testare și învățare. Nu există o baghetă magică care îți poate crește afacerea peste noapte. Așa cum ai avut nevoie de timp să pui afacerea pe picioare, așa ai nevoie de timp să înveți să o promovezi corespunzător.
Leave A Reply