Content, content și iar content

Content, content și iar content

În marketing și comunicare totul „depinde”, însă un lucru foarte important pe care trebuie neapărat să îl faci este clar: content, content și iar content. Contentul este regele. Deși clișeic, gândește-te că vara asta vrei să pleci în concediu. Cauți cazare și găsești o pensiune care îți place. Intri pe site, vezi câteva fotografii din galerie, dar ești curios să afli mai multe despre locul în care îți vei petrece vacanța.

Probabil primul gând care îți vine în minte este: ”Băi, ăștia nu prea au activitate, înseamnă că nu prea îi vizitează nimeni. S-ar putea să fie țeapă.”

Și ce faci în acel moment? Începi să cauți o altă cazare. Sigur, poate am exagerat puțin, dar fii sincer, dacă nu primești o recomandare directă de la un prieten, așa-i că vrei să afli cât mai multe despre locul în care îți vei cheltui economiile înainte ă ajungi acolo?

Desigur, proprietarul pensiunii tale nu va ști niciodată că ai fost ”la un content distanță” de a plăti pentru un sejur de o săptămână. Tot ce se va întreba el, la finalul verii, va fi ”de ce nu am avut ocupare 100%?”. ”Ah, probabil din cauza Covid-19”, își va spune singur pentru a găsi o explicație.

Content, content și iar content.

În realitate lucrurile nu stau chiar așa. Social media este forma prin care afacerea ta se exprimă și comunică în mod direct cu clienții. Iar acolo, dacă ai o comunicare diferită, adaptată la valorile brandului tău, chiar poți să faci diferența. Mai ales în contextul în care atenția oamenilor este, conform studiilor, mai mică de 9 secunde. În traducere liberă, suntem mai ”neatenți” decât un peștișor auriu, care poate fi atent la un lucru timp de 9 secunde.

Ei, iar acum o să spuneți că nu-i așa, de ce să mai facem content, pentru că oamenii oricum nu mai sunt atenți să citească. Ba da, sunt atenți! Dacă în primele secunde reușești să le captezi atenția, vor fi curioși să afle mai multe despre brandul tău și produsele sau serviciile pe care le vinzi.

Cât de ”lung” să fie contentul? Atât de lung încât poți să explici oamenilor informații relevante despre ceea ce le oferi, dar suficient de scurt încât să nu te pierzi în detalii.

Pare complicat, nu-i așa? Eh, aici intervenim noi. Tu ne spui ce vrei să comunici, iar noi așezăm cuvintele în ordinea potrivită & creăm vizualuri adaptate, care să pună afacerea ta în cea mai bună lumină.

Și nu uita: content, content și iar content!

Related Posts

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *